Retourneren & terugbetalen
Lees ons retour- en restitutiebeleid zorgvuldig:
Retourneren:
Wij hanteren een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat je binnen 30 dagen na ontvangst van je artikel een retour kunt aanvragen.
Om in aanmerking te komen voor een retour, moet het artikel in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen: ongedragen of ongebruikt, met labels, en in de originele verpakking. Je hebt ook het ontvangstbewijs of een bewijs van aankoop nodig.
Om een retour te starten, kun je contact met ons opnemen via info@matchyfashion.nl over hoe en waar je het pakket naartoe kunt sturen. Artikelen die naar ons worden teruggestuurd zonder eerst een retour aan te vragen, worden niet geaccepteerd.
Voor vragen over retourzendingen kun je altijd contact met ons opnemen via info@matchyfashion.nl.
Hoe kunnen klanten producten retourneren?
- Per post
Houd er rekening mee dat de klant verantwoordelijk is voor de retourkosten:
- (€10 tot €30) Retourkosten
Toegestane productcondities voor retour:
- Ongedragen in originele verpakking
In welke gevallen bieden wij retournering en terugbetaling aan:
Verkeerd product ontvangen:
Als je ontdekt dat je bestelling gebreken vertoont, neem dan contact met ons op via info@matchyfashion.nl met foto’s van het verkeerde product. Wij zullen dan een retourlabel verstrekken. Zodra we een trackingnummer hebben ontvangen, sturen we onmiddellijk een vervangend product.
Ruilen:
We ruilen producten alleen als ze defect of beschadigd zijn. Als je jouw product wilt ruilen voor exact hetzelfde product, neem dan contact met ons op via info@matchyfashion.nl. Wij verwerken de ruil gratis.
Bestelling annuleren:
Wij verzenden bestellingen meestal direct.
Als je je bestelling wilt annuleren, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We sturen een verzoek naar onze verwerkingsafdeling, maar kunnen niet garanderen dat je de bestelling nog kunt annuleren zodra het is verzonden of ontvangen.
Terugbetalingen (indien van toepassing):
Zodra we je retour hebben ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om te laten weten dat we je artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als je wordt goedgekeurd, dan wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode binnen enkele dagen.
Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing):
- Controleer eerst je bankrekening opnieuw.
- Neem contact op met je creditcardmaatschappij; het kan even duren voordat de terugbetaling officieel is verwerkt.
- Neem daarna contact op met je bank. Er zit vaak enige verwerkingstijd tussen voordat een terugbetaling zichtbaar wordt.
- Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt nog steeds geen terugbetaling ontvangen, neem dan contact met ons op.
Bedankt voor je aankoop en vertrouwen in ons merk!
Voor verdere vragen:
Als je verdere vragen hebt, neem dan contact op met onze klantenservice via:
Telefoon: +31684466952
E-mail: info@matchyfashion.nl